my website
dashboard | Facebooker

Tuesday, March 29, 2011

Maaf Sahabat , Sbb Aku Menyakitimu

1st i want to say thank you to all my friends :) terima kasih weh sbb even aku
buat jahat sama korang.korang masih bg aku peluang .
utk aku berkawan dgn korang,yes ,mmg org mcm korang takkan aku jmpa
lagi sbb korang laa yg paling paling specaial in my life, but , now sbelum
kte semua berpecah lebih baik aku mengunur kan diri aku terlebih dahulu ,
di sini aku ingin mengucap ribuan terima kasih sbb byk membantu aku
dlm keadaan aku ssah mahupun snang , aku tak akn pernah , lpekan
jasa korang semua , sbb korang byk mmbantu aku MELO,DEAN,AFY
,ECHAL,FERRA,SARA,SOLL,ABEN,HELMI,AFIZ,FARED, 
YURY.korang memahami aku , bila aku dlm keadaan sedih , yes ,
even korang byk buat aku sentap , then sakitkan hati aku,
especially , aku ta hbis2 gadoh dgn MELO kan , aku ta simpan dlm 
hati pon laa,aku buang je :) and buatbodoh je :) uallss , aku harap korang pandai,
jge diri korang , aku syg korang , aku cinta korang , mmg persahabtan kte sgt
sgt penting :) tp skrg nie aku ta paham , kenapa kenapa semua nya hampir
musnah dsebab kan masing keras kepalaa , tanak minx maaf antare satu sma
lain , emm , biala segala d tngn ALLAH, dan takdir jugaa yg menentukkan kite ,
aku takkan dan ta pernag lupa weh mse kite karaoke suare afy mcm mne plak
kan , then , lpk QB begodo nan adik2 . then lpk BB , gossip . arrghh
genting highlands , PD , cardogan . argghhh :) aku rindu semua nie ,
korang semua ade igt semua ni , erm , aku na hubungan kite semua
mcm dlu weh , aku skrg buntuh dgn hidup aku ,sbb perjalanan hidup
aku mash panjang weh , aku pon belum lg berfikiran matang
skrg ni aku dah suka dgn kawan aku sendiri weh , akusedih sgtsgt .
tp aku skrg ni cm fikir na enjoy mls na fikir laa . semuanya boleh buat aku jd
gila , aku mls laa :) aku kne berfikiran negative , sbb laki yg aku suka ni ,
hak org :) aku ta boleh mengambil nya :) aku syg kwn aku sgt sgt :)
yes aku faham A kau boleh syg aku as friend :) tak boleh lebih ,
sbb kite tidak dtakdirkan pon , hahhaa , sahabat semua , aku harap
satu hari nnti korang semua akn succes dlm bidang yg korang ceburi
aku sentiase doakan korang , begitu jugaa dgn family aku ,
even aku marah dorang mcm mne pon :)
lps ni aku na buku baruu , aku na cari dunie sebenar aku dan
aku na kejar cita2 dan kerjaya aku , aku dh penat na hidup dlm kegelapan
mahupun sosial dan songsang ) skrg aku berada ke jln yg salah , aku sedih dgn dri
aku sendiri sahabat , kdg2 aku malu utk brdepan dgn korang apabila aku sudah
melakukan sesuatu kesilapan yg besar terhadap kau , aku sedih , kdg2
aku menangis teresak2 sendirian kat dlm bilik aku , aku igt korang aku 
terase rinduu sgtsgt :) even korang fikir aku dah buang korang , sbnarnya
x laa , aku just na pergi skejap , na tenang kan fikiran aku , aku tnk korang ssah
sbb aku , nnti bila aku lpk aku diam korang ckp tak best la apelaaa
erm , aku jd cmtu pon sbb aku tgh berfikir :) ape aku hrus buat ,
utk lpekan segala mcm yg berlaku kat aku :) skrg aku sdg terfikir kan kwn aku
yg sorang nie , hidup dia penh dgn keperitan sgtgst , tp smlm aku tgk dia cbe buat2
gembira , sdgkan aku tahuu kau tak ponn weh , aku tahu kdg2 kau msti na menangis
dgn sepuasnya . dan aku taktahu kenapa harus kau yg dpt tmpt yg sebegitu perit
begini sayang :) aku nak kau sabar , semua nie ujian sbb skrg aku boleh faham
kau , sbb , cerita aku dan kau , lebih kurang same je skrg ni :) aku tanak kita semua
bermusuhan smapi bila bila kita takkan dpt org tuh weh , jodoh ta kemana syg .
u can get better than him laa :)

UALLS , AKU BUKAN BUANG KORANG . 
CUMA AKU NA TENANG KAN MINDA JE NAK.
LPEKAN SGALANYA :) NNTI AKU DAH OKAY  AKU
DTG CARI KORANG BALIK <3
TAKECARE SAHBAT
ILOVEYOU

No comments:

Post a Comment