my website
dashboard | Facebooker

Wednesday, June 1, 2011

Kisah Hati :'(


 Ya Allah, Beri laa aku kekuatan ya allah , meskipun dia tidak mencintai aku 
tetapi aku mencintai dia sepunuh hati aku , alangkah satu hari nanti aku akan menjadi 
milik dia aku akan beri hatiku kepadanya , kerana aku mencintai dia denagn sepenuhhati ,
yaa aku tahu , aku tidak sempurna di matamu , dan dimata semua orang aku bukan
seorang yg sempurna , tetapi aku mencintai mu lebih dr apa pun , dulu kau beri aku harapan ,
tetapi skrg aku akan cbe buang harapan itu , sbb aku tanak sakit lagi , aku percaya pda
TAKDIR , kalau takdir menentukkan kita bersama , aku akan bahagia dgnmu selamanya ,
aku takkan sesekali menyakiti hatimu ,sbb diamata aku kamu adalah seorang yg sgtsgt baik ,
jjur , bgku kebaikan mu takde sesapa yg memiliki itu , hmm , aku sayang kau sgtgst ,
aku cube utk terima kenyataan yg kau tidak mencintai aku , spt mana kau mencintai teman wanitamu.
dan aku sgtsgt berbangga dan respect dgn kau , sbb cinta kau terhadap teman wanita kau ,
sgtsgt laa besar , sbb org mcm kau mmg jarang sekali na temui , tapi aku harap
kau dapat apa yg kau ingin , if kau bahagia , aku jugaa akan turut bahgia ,
biarpun , hatiku menangis di dalam , aku tak kisah asalkan kau bahagia hingga akhir hayat ,
tetapi taktahu kenapa aku dpt merasakan sesuatu  , ttpi tatau laa kalau ia jd kenyataan ,
aku minx maaf sgtsgt kepadamu kerana aku terlanjur mencintaimu , 
even baru sebulan kita kenal , hmm , aku minx maaf okayy ,
tapi bukan silap aku ,kerana soal hati tidak di rancang , tetapi kehendak
aku ingin memiliki mu , itu yg aku inginkan , alangkah bahagia nya kamu sentiasa berada 
di sisiku ,hmm , yaa , selalu nyaa mcm tu laa , kite suka kan org tuh , org tuh ta suka kan kita
then bnda tuh akan jd terbalik , but on this situation , cinta telah mnjadi 3 segi .
yaa , aku suka kan kau , kau suka kan teman wanita mu , hmm , sayang , 
kalau kau benar2 mencintai dia , buat laa spt mana dlu dia boleh jatuh cinta dgn kau ,
kau kne yakin , ttpi ALLAH S.W.T  sudah tulis barang kamu dijodohkan bersama siapa ,
kita tak boleh na tentukan , Skrg aku dalam proses perlahan2 hndak melupakan mu ,
ttpi aku taktahu samaada aku mampu ataupun tidak , sbb bila aku tidak berada di sisi kau ,
aku boleh lpekan kau , ttpi bila je aku berada di sisi kau , aku terus jdi suka kan kau ,
dan sampai sekarang aku masih lagi tergila2 kan , aku ta kisah org ckp aku ttg kau ,
kutuk hina psal kau tu ini , yg penting mcm yg kau ckp , terima seadanya ,
tapi adakah kau akan terima aku seadanya , sbb aku tak perfect syg ,
Hmm , aku jealous dgn cinta kawan2 ku , hmm dorang bahagia sgtsgt
sdgkan aku masih lagi merana dan tercari2 cinta sebenar , hmm , aku ta minx na 
suka kan kau , tetapi tak boleh ke kau bukak hati kau sikit untukku , terima aku ,
wlaupun hanya satu lakonan aku snggup , atau kau berpura suka kan aku , aku snggup
aku na merasa kebagian sbenar , sbb bg kukau cinta sbenar aku , dsbbkan kau
aku telah jd banyak berubah , sedang kan kau bukan lelaki taste aku , ttpi kalau hati
dah suka syg kan seseorang apa harus aku na buat , kau ckp senang laa sbb kau
ta berada dlm posisi aku skrg , cbe kau yg berada di posisiku ,
kau akan rase betapa sakit nya aku na kne tahan , hmm tapi tidak mengapa ,
ini satu ujian dan dugaan drpd tuhan , aku kne terima dgn redha ,

Pada 5/6/11 , hmm kata2 dia yg menusuk kalbu sial , sumpah aku agak sakit sgtsgt
tapi aku buat2 chill jakk , sbb aku dah mngaku kt dia yg aku ta suka kan dia ah ,tp 
tatau laa kaan , smai bila boleh na simpan soal hati ni ,okayy mmg kte ni ni ni ......
Then , aku tahu kau syg sgtsgt awek kau kaan , that'y why aku na lpekan kau ,
tapi mcm boleh ta boleh , cause you too kind fer me , iloveyou shahir ,
Hmm , aku tadi nak je ckp , aku akan tnggu kau weh , tp aku mcm takut na bgtau , takut
dia ckp , "takkan kau ta faham lg,kau dgn aku cmna"
Hmm , i perit dgr , semua2 kata2 yg dia ckp kan td . ada betulnya tapi .....
aku ttau laa ,kau boleh ckp mcm tuh ini , sbb kau tade hati dgn aku  and ada perasaan
yg sama mcm mana yg aku rasakan weh , then yg kau ckp ps kwn aku tuh hmm , ttau laa .
aku mcm na percaya 50% 50% like that laaa , mcm ssah na percaya manusia skrg kan ,
hmm , kdg kdg i sllu tnye iri i kenapa i cmni2 , badan besar, buruk , hmm , kenapa ...
because tuhan menguji then mesti ada sbb kenapa org  

No comments:

Post a Comment