my website
dashboard | Facebooker

Friday, January 28, 2011

BESTIE'S FOREVER

                        TETAP BERSAMA SELAMANYA.SAHABAT TERHEBAT
 
 Disini aku meminta kerjasamamu SAHABAT2 sekalian agar aku dapat bersame dengan korang selamenya.Aku belum bersedia untuk kehilangan korang atau melepaskan korang :) aku sgtsgt rindukan korang setiap hari.Menyalah kan diri aku.sbb banyak buat SILAP dekatt korangg :) tapi korang walau mcm mane pon :) still menerima aku seadanya , dan koraang tak maluu untuk bersahabat dengan aku :DD .aku nak mintak maaf banyakbanyak dari hujung rambut hingga ke hujung jari ibu kaki aku sekalipun.aku banyak sgtsgt buat slah dekatt korang , buat mcm dekat korang :) tetapi korang still boleh memaafkan aku.sebab itu aku meminta untuk bersama deengan koraang selamenye sebab aku percaya yang aku takkan jumpa lagi SAHABAT seperti kau orang.you all banyak happy kan Life aku :) even aku banayk buat korang rinsek.smapi bengang dengan aku.tapi kalau tade benda tuh.ta meriah la koraang kann :) itu laa satu2nye sara aku nak HAPPY kan korang :) aku DOAkan kerjaya korang.dan ape yang koraang nak akan dapat satu hari nanti :) aku sayang oranng sgtsgt . sbb korang tak pernah lupakan aku , setiap kali aku KESUNYIAN korang muncul tepat pada masenya utk gebirakan aku :) bawak au jalanjalan pusing2 KL :) stay HOTEL luang kan mase dengan korang :) grr seriously , i miss that :) TERIMA KASIH SEKALI LAGI SEBAB MENERIMA AKU SEBAGAI SAHABAT KORANG OR MAYBE CUME KAWAN JE :) TAPI AKU TETAP GEMBIRA :DD iloveyou bestie <3

No comments:

Post a Comment