my website
dashboard | Facebooker

Monday, January 31, 2011

Menjalani Kehidupan Selama Sebulan DI Ketiau Tombove , Putatan . Sabah

Shasha Hilton <3 (its me okayy )

grr , 1st p sana , yaa baru sahja satu hari aku berada disana okay lha best lhaa juga 
then hari kedus ketiga , pon okay lhaa aku bole terima . hhaaha
nak dekat masuk seminggu , ! Fulamak , macam cibai bosan dia , tahap lahanat lhaa
haha , mcam menyesal juugaa kan p sini sbb sgt lhaa bosan okayy . erm teda ap apa lagi.
tapi nasib ade yang menyelamat kna kau.kiranya,aku dpt juga tgok dunia luar,hari rabu
aku , memet , echa(cousin) and karen :) dorang bwak aku keluar jalan p KK .
okayy aku pon siapsiaplhaa dirumahnya karen . skali , aku pikir yg keluar kami 4 org ja .
rupa nya , ade adam (kwan si karen)
nasib baik jugaa dia ada sbb teda lhaa kau naik bus yg mcm teda rupa bus tuh :) ahhah . cm lahanat okay
akhirnya tiba juga aku d KK sanaa . ampai smapi jaa . kami terus jalan jalan cam orang bodoh :) haha
tp have fun lhaa , sbb kteorg ta habis2 kot buli itu MAYMAY  haha . smapi na pecah perut
gelakkan si memey tuh :) grr . tp nasib lhaa dorang ni sekepala dengan aku , okay jalan jalan jalan , jumpa lg kwan si dorang , leslie tu namanya :) mula kami kenalan , tp aku ta tego pon memula . bajet bajet hidung tinggi je lhaa kan . cm lahanat kan aku . hahaa , skali kami p makan . dekatt mana ntah :) aku pon oder lhaa
"kuet tiauw basah" .tunggu tunggu punya tunggu  smpai sudah makanan aku , aku jd blurr aku tnye sape punya makanan nie . sume
kata "bukan bukan" . skali aku tanya sama echa , nie ape "koeytiauw basah" ke , dia ckp "iye lhaa" . then aku "ehh aku punya lhaa , haha maluu ja" . dorang gelak gelak kan aku . cam celake . sbb aku tgok cm pelik je
1st kan tgok koeytiauw gitu . haha , okay lepas jaa kami makann , kteorg p jalan jalan satu pusingan . then terus p apa tuh , WATERFRONT . tempat tempay SHISHA the best lha kat situu .. kami pon lepak lhaa .
tangkap2 gamba bagai . dah 1jam kami semua lepak situ , semua mengangkat kaki bveredear dr situ .
otw na balik lhaa kan :) sbelum balik p airport luu pg beli McDonald . sbb situ kira paling terdekatt
the , smapi ja sanna , kami terus jalan p caunter . then aku tnye "abg abg , ade keje kosong ta" dorang kate 
ade e . sume gelak gelak then tolak pale aku cm bodoh :) aha , then memet da buat muka .
ape laa korang buat maluu jaa , hahah , sbb situ suare kteorg je yg paling kuat :) slepas selesai ja beli
kterog na beredar . sebelum tuh , aku nan memet p curik itu creamerm . haha , dapat juga . pastu memet
minx aku dia ckp cm gini "sha , satu creamo" aku pon bag je lhaa , skali aku p tarik dress dia . smapi nmpk
panties nya dia , ttbe lepas uh ta smpai seminit , die terus sembur keluar bnda yg aku g tad , yg dikatakan creamo kan :) aku tanya "nape met" dia jawab "ini gula halus bodoh" . HAHHAHA ,kami semua ta henti2
gelak cam lahanat :) paling kuat aku lhaa , yela . lwak gila doe . makan gula halus . bukan nya creamo
haaha .
then , pada malam jumaat adam ade bwk kteorg p dups2(clubbing) . sampai je sanaa .
nam club uh the LAVA . bunyi cam best kaan , masuk lagi lhaa cm CELAKA ,
bosan gilak lhaa.Life Band kan . mmg bosan tahap gaban lhaa , smapi aku sejuk lhaa . cam lahanat :) grr .bosan sial dlm hati aku . nyesal aku pergi . then 2 jam kami dlm tuh . akhirnya , keluar jugaa ,
 pastuh aku pikrna balik dah , rupa nya , p clubbing lg , d Red White :) masuk masuk je . bru lha kau terase okay sedikit , adalha feel mau menari . skali aku menari2 kan . aku ternmpk satu budak pelik .
si dinosour lhaa sape lagi . ahhaha , dah lha pernah msuk BERSAMAMU ada hati lagi mau
dups2 . haha . minum arak lagi . ya allah OKU taksedar diri ke :) ahaa , aku gelak ja
dalm hati nie yela , dah cmtu , ta rse maluu ke = =" . sgt pelik okay  mulut dia cm sial punya 
main besarsmpai tutup lehernya . then mulut dia 24 hour terbukak okau . samada tidur ke apa lha .
aku punya lhaa memikir cmne dia makan minum air , isap rokok :) ahha .
 mmg cm sial lhaa dia tuh .ambil 'G' lagi . hahah ,cam lahanat :) jam 4.10 pagi gtu , kami pulang . sbb takut bpk sedare aku sedaryg kteorg teda dlm blik . sbb dia sllu p smayang subuh d masjid :) aaaahhaha

GITU LAHHA KISAH NYA , BANYAK LAGI MALAS JA
MAU CERITA , KALAU NA TAHU SGT
NNTI JUMPA AKU . AKU CERITA OKAY :)

No comments:

Post a Comment