my website
dashboard | Facebooker

Friday, January 28, 2011

Happy New Year



New Year Yang Amat Bermakne Bagi Aku Pada Tahun 2010


new year yang terBAIK pada 2010 tahun lepas best sgtsgt
wlalaupun still ade pertelingkahan atau salah faham,aku tahu sahabt aku
yang lain happy gila kan kan kan :DD
yela walaupon ade separuh yang ke genting , yang terpisah nan kiteorg
tapi korang mmg terBAIK lhaa , aku sayang orng sgtsgt ok
mahupun melo,soll,helmi,afy
tak dapat raikan bersama2 dengan aku tapi aku tahu
korang kat sane mseti best gilak !! tahun nie insyallah kte sambut ramai2 okay
macam dulu :) aku na sgtsgt :/ itu akan terjadi erm then aku dapat byk sgtsgt
pengajaran dari situ yela semakin hari aku semakin MATANG kan
Nie aku na ceritakan pada new year kteorg
aku.echal,dean,ferra and que tidak lupa juga
time new year dorang je yg berada di samping aku dan menemankan ku
dan mengembirakan aku
HAHA , kiteorg sume mse time bunga api na mula
kteorg beli ape haram jadah tuh "snow spray" mcm tuh lhaa bunyinye
aku pin tak berapa pasti lha kann ,
kte org beli , tapi yang keluar kan duit ECHAL thanks sgtsgt tau
wlaupon kau ta belnaj kteorg bnda tuh tp kau bg juga kat kte org sume
bahagi2 kan sorang dapat 2 botol kan . HAHA
and sgtsgt best okay , kau bestie terbaik sebb kau byj habiskan duit kau utk
kte semua HAPPY smasama :)
SUMPAH  lhaa mmg best gilak okayy , then tepat jam 12 pagi
bunga api sudah meletup2 kan semua orang berarak kat BB cam ape ntah
termasuk lhaa kteorg . then tak penah aku tgok BB sepnuh tuh smpai
kereta pon stcuck tak bole na jalan walaupon dah kene HON banyak2 kali
the ape lagi , start lha GAME kiteorang main spray2 mcm orang GILA
hahaa , mule mule DEAN kene attack nan i :) sory ye dean mmg sje je pon
na bg kau PANAS haha :) then aku lari lhaa ape lagi
sebelum singa uhh kejar aku,tapi dia ta kejar ponn sebuk rakan FIREWORK tuh
hahaha , then dari jauh aku dah nampk ECHAL kejar aku , aku apa lagi dengan
wedges 6inci tuh berlari bagai punya main semangat sebab taku kene spray mainmain
perang lha katekan cm budak budak :) HAHAHA , then sempat aku menyorok :) aku
persan yang ECHAL dok mate dia tercari cari aku kat manee ;) skali that time
FERRA & DEAN tengah tekun merakam FIREWORK uhh , aku ape lagi dah peluang
sebab aku tgok ECHAL cam tgah mengelamun kott , ta perasan aku . aku senyapssenyap 
pergi belakang dorang aku terus spray. DEAN&FERRA kena banyak gila smpai naik lencun 
badan dorang . yang ECHAL sama QUE sempat melarikan diri dorang . ahha . cam SIAL !!
bengang jugaa kau , then , aku persan muka si DEAN dah tahap PANAS lhaa . cam nak balas dendam dekat mmg iye ponn dorang na balas dendam . sebelum uhh aku
sempat lari kan diri dulu , nyorok balakang bnda ape ntah . ttbe aku na tgok lhaa dorang still carik aku ker , mmg pon tagh carik . TETIBA plak si DEAN perasan aku kat mane :)
aku cepat cepat lari , nak selamat kan diri , skali aku tak tahu nak lari arah mane sbb semua 
jalan sesak nan ramai sgtsgt orang , akhir nye dorang dpr tangakp aku . 
DORANG semua cam sepakat , serentak spray kat aku , smapi lencun aku , MAKE-UP aku pon luntuh suda :) akhir skali semua GIVE UP haha cam lahanat :) tapi semua LENCUN habis okayy , badan tahap karma MELEKIT sudah bha :) grr , Tapi mmg best and Have fun kteorang pada malam tuh :) akhir skali semua balik HOTEL !! aku lha orang pertama
terus lari ke bilik air nak bersihkan badan :) yg laen suma ta mandi .
HAHAHAHA , boleh tahan nan LEKIT2 uh :) grr . 


SHASHA : banyak lagi cer dia , tapi tangan dah penat nak TULIS semua .uall cool BESTIE
tapi aku ta SEMPAT nak ucap kan kat MELO.SOLL,HELMI & AFY
happy new year bestie <3 iloveyou all my besties


                                                                                                                                          
                                        

No comments:

Post a Comment